Zespół Szkół nr1
im. Tadeusza Kościuszki w Lubiczu

START

Komunikaty


 

 

UWAGA: UCZNIOWIE KLASY PIERWSZEJ

Z uwagi na wolne miejsca w klasie pierwszej
z innowacją pedagogiczną
prosimy zainteresowanych o pozostawienie informacji u sekretarza szkoły.
 

 


 

LISTA UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO KLASY PIERWSZEJ OGÓLNODOSTĘPNEJ
GIMNAZJUM NR 1 W LUBICZU NA ROK 2014/2015


Przydział do poszczególnych klas i wychowawców odbędzie się do 30 sierpnia 2014 r.
Z uwagi na brak wniosków z orzeczeniem do kształcenia specjalnego klasa pierwsza integracyjna nie zostanie utworzona – nazwiska uczniów zgłoszonych do tej klasy znajdują się na liście do klas ogólnodostępnych.

 

1. Ambroziewicz Patrycjka Katarzyna
2. Auguściński Mateusz Dawid
3. Barczewska Zuzanna
4. Bąk Sandra
5. Bogacz Jakub
6. Bombolewski Piotr Filip
7. Bonowicz Paulina
8. Bożejewicz Patrycja Wiktoria
9. Czołgowska Wiktoria
10. Dąbrowski Eryk Marek
11. Depczyński Artur Walenty
12. Dobrzeniecki Jakub Sławomir
13. Dyba Cezary
14. Dziwulski Hubert
15. Golał Wiktoria
16. Górski Patryk Piotr
17. Gręźlikowska Julia Angelika
18. Groszewski Szymon
19. Hinc Michał Daniel
20. Jabłońska Agnieszka Dorota
21. Jankowska Katarzyna Weronika
22. Kalinowski Piotr Szymon
23. Kamiński Michał
24. Kiliszkiewicz Mielena
25. Kiszkowski Krzysztof Grzegorz
26. Klimczak Aleksander Marcin
27. Koprowski Miłosz
28. Kowalska Zuzanna
29. Kowalski Artur
30. Królikowski Paweł
 
31. Krzykowska Klaudia Jadwiga
32. Kwiatkowski Mateusz Wojciech
33. Laskowski Kacper
34. Lewandowski Miłosz
35. Lipiński Dominik Julian
36. Maciejewski Mateusz Szymon
37. Majer Matusz
38. Misiewicz Szymon
39. Niedzielska Wiktoria
40. Nowatkowski Miłosz Makary
41. Paprzycki Damian
42. Pokorska Anna
43. Rojek Mateusz
44. Rozen Bartosz
45. Sadowska Julia Kaja
46. Smoliński Mateusz
47. Suchara Aleksandra
48. SzelepustaKamila
49. Szpot Sandra Izabela
50. Szymańska Paulina Alicja
51. Tarczykowska Kinga
52. Torkowska Marcelina
53. Waszewski Jakub
54. Wierzbowski Jan Paweł
55. Wiśniewska Weronika Jagoda
56. Wiśniewski Hubert
57. Wiśniewski Mateusz
58. Witkowska Julia
59. Wojciechowska Martyna
60. Wróbel Zofia Dorota
 

 


 

LISTA UCZNIÓW SPOZA OBWODU PRZYJĘTYCH DO KLASY PIERWSZEJ
GIMNAZJUM NR 1 W LUBICZU NA ROK 2014/2015
 

1. Auguściński Mateusz Dawid
2. Bąk Sandra
3. Bonowicz Paulina
4. Bujalski Jakub Andrzej
5. Detmer Mateusz
6. Jabłońska Patrycja Wiktoria
7. Jankowska Klaudia
 
8. Majer Matusz
9. Małek Wiktor Szymon
10. Orkiszewski Jonathan Thomas
11. Pokorska Anna
12. Rogozińska Julia
13. Szymańska Julia Helena
14. Wierzbicka Zuzanna Weronika
 

 

LISTA UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO KLASY PIERWSZEJ Z INNOWACJĄ PEDAGOGICZNĄ
GIMNAZJUM NR 1 W LUBICZU NA ROK 2014/2015
 

1. Aftamienko Julia
2. Arnista Przemysław
3. Bochocki Jan Karol
4. Bujalski Jakub Andrzej
5. Detmer Mateusz
6. Gabor Mateusz Damian
7. Jabłońska Patrycja Wiktoria
8. Jurak Angelika
9. Kowalczuk Kacper Tomasz
 
10. Lewandowska Oliwia
11. Małek Wiktor Szymon
12. Musiał Sandra
13. Mytlewska Malina Dominika
14. Orkiszewski Jonathan Thomas
15. Sepetowski Filip Hubert
16. Storozum Zuzanna Dominika
17. Szatkowski Kacper Błażej
18. Szymańska Julia Helena
 

 



LISTA UCZNIÓW PRZYJĘTYCH DO KLASY PIERWSZEJ SPORTOWEJ
GIMNAZJUM NR 1 W LUBICZU NA ROK 2014/2015

UWAGA: UCZNIOWIE KLASY PIERWSZEJ SPORTOWEJ
KARTĘ ZDROWIA SPORTOWCA należy wyrobić bądź przedłużyć do 1.09.2014 r. i przedłożyć trenerowi
Adresy placówek:
1. Szpital Zespolony ul. Św. Józefa 53/59. 87-100 Toruń, PORADANIA SPORTOWO-LEKARSKA nr tel. 56 6101100
2. Poradnia Medycyny Sportowej, 87-100 Toruń,
ul. M. Skłodowskiej- Curie 61/67, tel. 56 659-85-76
3. Poradnia Medycyny Sportowej w Toruniu,
ul. Uniwersytecka 17, tel. 56 6119900

 

1. Bożek Patryk
2. Brzozowski Klaudiusz Mikołaj
3. Dejewski Kacper Jakub
4. Dolska Marcelina Maria
5. Doroch Dominika Małgorzata
6. Dygasiewicz Natalia
7. Gajowiak Kinga
8. Jankowska Klaudia
9. Jaśniewska Daria Ewelina
10. Jaworski Remigiusz
11. Kolas Stanisław Adam
12. Kowaleńko Marika
13. Kowalska Paulina Marta
 
14. Kubacki Mikołaj Miłosz
15. Kuźma Mateusz Piotr
16. Łenc Jakub
17. Rogozińska Julia
18. Rybicka Julia Paulina
19. Siółkowski Jakub Michał
20. Streich Oskar
21. Tomaszewska Martyna
22. Wieczyński Jan
23. Wierzbicka Zuzanna Weronika
24. Wilamowska Julia Weronika
25. Wiśniewski Miłosz
26. Życzyńska Julia Patrycja


 


 

Lista dzieci przyjętych do oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2014/2015

 

1. Bartczak Wiktoria
2. Błaszkiewicz Aleksandra
3. Błaszkiewicz Jakub
4. Borkowicz Kornelia
5. Brzozowska Klaudia
6. Buczkowska Luiza
7. Bukowski Alexander
8. Dondalski Paweł
9. Drączkowski Damian
10. Dygasiewicz Amelia
11. Falkiewicz Filip
12. Falkiewicz Oliwia
13. Fiedorowicz Zofia
14. Formicki Nikodem
15. Girszewski Szymon
16. Grzecznowski Łukasz
17. Jońca Adam
18. Juchciński Norbert
19. Jurkiewicz Bartosz
20. Kannenberg Krystian
21. Kowalczyk Maxymilian
22. Krzczot Tymoteusz
23. Kubacki Bartłomiej
24. Kudliński Nikodem
25. Kuras Kornel
26. Lewandowski Stanisław
27. Libert Kamil
28. Łęgowski Oskar
29. Maciejewska Alicja
 

30. Maj Oliwier
31. Matella Kinga
32. Mazurek Igor
33. Przewięźlikowski Miłosz
34. Przybysz Laura
35. Rumińska Maria
36. Sikorska Rihanna
37. Sitniewska Maja
38. Smarszcz Krzysztof
39. Smolińska Sara
40. Stanczewska Kinga
41. Stasiewski Fabian
42. Szatkowski Szymon
43. Tarasiewicz Laura
44. Tecmer Zbigniew
45. Trajder Anastazja
46. Urbański Jakub
47. Wąsicki Igor
48. Wiśniewski Marcel
49. Witkowski Konrad
50. Wojciechowska Antonina
51. Wypijewska Natalia
52. Zakrzewski Dawid
53. Zegan Nikodem
54. Zielińska Lena
55. Zimmermann Amelia
56. Zimmermann Wiktoria
57. Zwierski Antoni

 

 


 

Lista dzieci przyjętych do oddziału klasy pierwszej
szkoły podstawowej na rok szkol. 2014/2015

 

1. Augustyniak Wiktor
2. Bereźnicka Lena Gabriela
3. Błaszkiewicz Oliwia
4. Błaszkowski Jan
5. Bochnak Stanisław Aleksander
6. Bodo Oliwia
7. Bożejewicz Nikola Julia
8. Breński Jakub Piotr
9. Bukowska Agata
10. Celmer Nikola
11. Ciborska Klara
12. Ciżyński Jakub Tomasz
13. Cylka Amelia
14. Czerwiński Marcel Jakub
15. Dawid Zuzanna
16. Dejewski Hubert
17. Depczyńska Amelia
18. Detmer Maria
19. Duszyński Mateusz
20. Dygasiewicz Laura
21. Dygasiewicz Oliwia
22. Falkowska Joanna Magdalena
23. Fiedorowicz Szymon
24. Frankowska Karolina
25. Gołost Dawid
26. Grąbczewska Sara
27. Gurski Kamil
28. Iżyk Dawid
29. Jabłoński Paweł Tadeusz
30. Jankowski Dominik
31. Kacprzak Nadia
32. Kamińska Klaudia
33. Kamiński Kacper
34. Kilanowski Hubert
35. Kłos Marcelina
36. Kłosiński Radosław Daniel
37. Kostusiak Krystian
38. Kościecha Julia
39. Kowaleńko Anastazja
40. Kowalska Maria Nadia
41. Koźmińska Anna Maria
42. Kubiak Julian
43. Kulasińska Julia
44. Kurkowska Wiktoria
45. Kuźma Aleksander Kajatan
46. Kwiatkowska Magda
47. Lewandowska Zuzanna
48. Lewandowski Igor
49. Lewicki Igor
50. Lisewska Oliwia
51. Lisewski Daniel
52. Lisewski Kacper
53. Lisewski Mateusz Henryk
54. Maciejewski Eryk
55. Majmesku Martyna Natalia
56. Malinowski Kewin Arkadiusz
57. Marcinkowska Martyna Mirosława
58. Marcinkowski Szymon
 
59. Matella Marcel
60. Mielnik Robert Juliusz
61. Milarska Julia
62. Motycka Wiktoria Oliwia
63. Mucha Jędrzej Artur
64. Mulcan Wiktoria
65. Nadachewicz Hubert
66. Nadrowski Bartosz Konrad
67. Niedziałkowska Martyna
68. Niedzielak Antonina Maria
69. Nurkowska Nicola
70. Okrój Natalia
71. Olender Narcyz
72. Ołtarzewski Paweł Jan
73. Osowska Oliwia
74. Paprzycki Wiktor
75. Parulski Marcel
76. Piernik Aleksander
77. Piotrowicz Zuzanna
78. Plavins Noah Isaac
79. Pokojski Adam Mateusz
80. Porębska Michalina Mirosława
81. Pośpiech Julia
82. Prowadzisz Wiktor Franciszek
83. Przybylski Krystian Krzysztof
84. Puszakowski Igor
85. Rogozińska Maria Katarzyna
86. Rogozińska Marta Bronisława
87. Rosińska Małgorzata
88. Rybicki Paweł
89. Sarnowska Lena
90. Stark Nikola Paulina
91. Strzelecka Kalina
92. Szatkowska Iga
93. Szewczykowski Dominik
94. Szlachetka Julia
95. Sztejka Jakub Bartosz
96. Sztejnagel Bartosz
97. Szturo Mateusz
98. Szydłowska Stella Tatiana
99. Tietz Zofia
100. Tomczyk Józefina Zofia
101. Tondera Konrad
102. Torkowska Klara
103. Trawka Aleksander Piotr
104. Utnicki Jan Ignacy
105. Wernerowski Mateusz
106. Wierzbowska Weronika
107. Wilamowska Amelia
108. Wiśniewski Michał Franciszek
109. Witkowski Łukasz
110. Wojciechowska Zofia
111. Wojciechowski Kacper
112. Wróblewska Aleksandra
113. Zabłocka Karolina
114. Zakrzewska Kinga Nicola
115. Zakrzewska Martyna
116. Ziędalska Amelia
 


przyjęto - 116 osób, wolnych miejsc - 0

 


Lista przyjętych dzieci spoza obwodu szkoły do oddziału ogólnodostępnego klasy pierwszej
szkoły podstawowej na rok szkolny 2014/2015

 

1. Bodo Oliwia
2. Celmer Nikola
3. Ciborska Klara
4. Cylka Amelia
5. Detmer Maria
6. Kacprzak Nadia
7. Kilanowski Hubert
8. Kościecha Julia
9. Kurkowska Wiktoria
10. Mulcan Wiktoria
11. Ołtarzewski Paweł Jan
12. Parulski Marcel
13. Pokojski Adam Mateusz
14. Rogozińska Maria Katarzyna
15. Sarnowska Lena
16. Sztejnagel Bartosz
17. Wiśniewski Michał Franciszek
18. Wojciechowska Zofia
19. Wróblewska Aleksandra
20. Zakrzewska Kinga Nicola
21. Zakrzewska Martyna


 


 

Lista dzieci przyjętych do oddziału integracyjnego klasy pierwszej
szkoły podstawowej na rok szkol. 2014/2015
 

1.Błaszkiewicz Oliwia
2. Detmer Maria
3. Fiedorowicz Szymon
4. Grąbczewska Sara
5. Jabłoński Paweł
6. Kłosowski Filip
7. Kostusiak Krystian
8. Kościecha Julia
9. Kowalska Maria
10. Koźmińska Anna Maria
11. Kubiak Julian
12. Lewandowska Zuzanna
13. Lewandowski Igor
14. Majewski Eryk
15. Strzelecka Kalina
16. Szpolorowski Kacper
17. Tietz Zofia
18. Tomczyk Józefina
19. Tondera Konrad
20. Zabłocka Natalia


 


 

LISTA UCZNIÓW DO IV KLASY SZKOŁY PODSTAWOWEJ O PROFILU SPORTOWYM.

Przypominamy o obowiązku posiadania przez uczniów klas sportowych KART ZDROWIA SPORTOWCA.

 
Adresy placówek:
1. Szpital Zespolony ul. Św. Józefa 53/59. 87-100 Toruń, PORADANIA SPORTOWO-LEKARSKA nr tel. 56 6101100
2. Poradnia Medycyny Sportowej, 87-100 Toruń, ul. M.Skłodowskiej- Curie 61/67, tel. 56 659-85-76
3. Poradnia Medycyny Sportowej w Toruniu, ul.Uniwersytecka 17, tel. 56 6119900

 

1. Bieńkowski Kacper 3a
2. Bobiński Grzegorz 3b
3. Borkowicz Roksana 3b
4. Cylka Julia 3 b
5. Gąsior Hubert 3 a
6. Gralak Marcelina 3c
7. Gurski Damian 3 a
8. Habant Hubert 3 a
9. Jabłońska Blanka 3b
10. Jońca Jan 3c
11. Kłosińska Natalia 3b
12. Kołodyński Jakub 3 c
13. Kowalski Dawid 3a
14. Kwiatkowska Martyna 3b
15. Liczkowska Wiktoria
16. Lipertowicz Weronika 3c
17. Lipiec Aleksander 3 b
18. Maciejewska Aleksandra 3c
19. Majer Marcelina 3c
20. Małkowski Adrian 3b
21. Nikoniuk Szymon 3 c
22. Oziewicz Wiktor 3 a
23. Rozwodawska Julia 3 c
24. Sikorski Ksawier 3a
25. Szynacha Agata 3c
26. Wiśniewski Aleksander 3a
27. Witkowska Maria 3 c
28. Zduński Kacper 3 a
29. Zyblewska Julia 3c

 


 

Informujemy, że w dniach od 30 czerwca do 17 sierpnia 2014r.
spotkania indywidualne z dyrektorem szkoły mogą być umawiane pod numerem telefonu (56)6785200
 


 

Plan dowozu na

zakończenie roku szkolnego

 

26.06.2014 (czwartek)

 

Przyjazd:

 

Godz. wyjazdu autobusu ze szkoły

Godz. przyjazdu autobusu do szkoły/kościoła

Kierunek kursu

13.40

14.20

Klasy 6 SP

15.35

16.30

Oddziały 0

17.00

17.30

Klasy III Gimnazjum

 

Odjazd:

Godz. wyjazdu autobusu

ze szkoły

Kierunek kursu

17.30

Klasy 0, 6 SP

18.40

Klasy III Gimnazjum

 

 

27.06.2014 (piątek)

 

Przyjazd:

 

Godz. wyjazdu autobusu ze szkoły

Godz. przyjazdu autobusu do szkoły/kościoła

Kierunek kursu

Z Jedwabna 7.00

7.20

 Jedwabno - Klasy  1-5 SP, I-II Gimnazjum

7.20

7.55

Klasy I-II Gimnazjum (do szkoły)

8.15

9.00

Klasy 1-5 SP (do kościoła)

 

Odjazd:

Godz. wyjazdu autobusu

ze szkoły

Kierunek kursu

10.10

Klasy I-II Gimnazjum (z kościoła)

11.30

Klasy 1-5 SP (ze szkoły)

Jedwabno - Klasy  1-5 SP, I-II Gimnazjum

 


 

 

Zestawy podręczników na rok szkolny 2014/2015

 

Szkoła podstawowa

Gimnazjum

 

- klasy I

- klasy II

- klasy III

 


 

LISTA UCZNIÓW DO IV KLASY SZKOŁY PODSTAWOWEJ O PROFILU SPORTOWYM

 

1. Bieńkowski Kacper 3a
2. Bobiński Grzegorz 3b
3. Borkowicz Roksana 3b
4. Cylka Julia 3 b
5. Gąsior Hubert 3 a
6. Gralak Marcelina 3c
7. Gurski Damian 3 a
8. Habant Hubert 3 c
9. Jabłońska Blanka 3b
10. Jońca Jan 3c
11. Kłosińska Natalia 3b
12. Kołodyński Jakub 3 c
13. Kowalski Dawid 3a
14. Kwiatkowska Martyna 3b
15. Lipertowicz Weronika 3c
16. Lipiec Aleksander 3 b
17. Maciejewska Aleksandra 3c
18. Majer Marcelina 3c
19. Małkowski Adrian 3b
20. Nikoniuk Szymon 3 c
21. Oziewicz Wiktor 3 a
22. Rozwodawska Julia 3 c
23. Sikorski Ksawier 3a
24. Szynacha Agata 3c
25. Wiśniewski Aleksander 3a
26. Witkowska Maria 3 c
27. Zduński Kacper 3 a
28. Zyblewska Julia

 


 

W dniach 24-25 czerwca 2014r. przy bibliotece szkolnej odbędzie się kiermasz używanych podręczników.

 

REGULAMIN KIERMASZU UŻYWANYCH PODRĘCZNIKÓW

1. Akcję „Kiermasz używanych podręczników” prowadzi biblioteka Zespołu Szkół w Lubiczu.

2. Biblioteka pośredniczy w sprzedaży, nie pobierając z tego tytułu żadnych opłat.

3. Kiermasz odbywa się 24.06.2014r. w godz. 14:00-15:30 i 25.06.2014r. w godz.10:00-12:00 na korytarzu przy bibliotece.

4. Uczeń / rodzic przychodzi w wyznaczonym dniu i samodzielnie dokonuje sprzedaży lub kupna używanych podręczników
po określonej przez siebie cenie.

5. Biblioteka nie odpowiada za stan podręczników przynoszonych na kiermasz.

6. Uczeń / rodzic przed zakupem podręczników jest proszony o dokładne zapoznanie się z podręcznikami obowiązującymi
w roku szkolnym 2014/2015 (spis będzie dostępny podczas trwania kiermaszu).


7. Na kiermasz mogą być przeznaczone wyłącznie podręczniki szkolne w stanie umożliwiającym naukę,
nie przynosimy ćwiczeń.
 


 

KLASA SPORTOWA I KLASA Z INNOWACJĄ PEDAGOGICZNĄ W GIMNAZJUM
W dniach 9 i 16 maja 2014 r. w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu przeprowadzono test predyspozycji językowych
(dotyczy oddziału z innowacją pedagogiczną) i próby sprawności fizycznej (dotyczy oddziału sportowego).

Do postępowania kwalifikacyjnego zgłosiło się łącznie 44 uczniów klas szóstych, w tym: 28 uczniów do oddziału sportowego
i 17 uczniów do oddziału z innowacją pedagogiczną (jeden uczeń został dopuszczony do testów językowych i testów sprawnościowych).
Do oddziału sportowego klasy pierwszej gimnazjum zakwalifikowano wszystkich 28 uczniów (14 dziewcząt i 14 chłopców) – uzyskali oni pozytywny wynik prób sprawności fizycznej (najniższy wynik – 20,5/100, a najwyższy – 76/100).

Do oddziału ogólnodostępnego klasy pierwszej gimnazjum z innowacją pedagogiczną grupy zakwalifikowano wszystkich 17 uczniów (7 dziewcząt i 10 chłopców) – uzyskali oni pozytywny wynik testu językowego
(najniższy wynik – 56/100, a najwyższy – 98/100).

Szczegółowe informacje o wynikach rodzice i uczniowie mogą uzyskać u przewodniczącego komisji rekrutacyjnej – pedagoga Anny Jankowskiej.
 


 

W związku z nowelizacją ustawy o systemie oświaty, która weszła w życie 22 marca 2014r, informuję, że zestawy podręczników dla klas II-VI szkoły podstawowej i I-III gimnazjum zostaną ogłoszone w dniu 24 czerwca 2014r.
 


 

13.05.2014r. odbędą się w naszej szkole zebrania z rodzicami.
 

Harmonogram spotkań jest następujący:

klasy 0 - 3 SP oraz klasy 4 - 6 SP godzina 16.30.

klasy I -III Gimnazjum godzina 17.30.

Serdecznie zapraszamy.



W dniu 09 maja 2014r. o godz. 16.00 odbędzie się w naszej szkole

- próba sprawnościowa dla kandydatów do I klasy sportowej gimnazjum ( hala sportowa);

- test językowy dla kandydatów do klasy I z innowacją pedagogiczną (sala nr 71, 72 parter).

Serdecznie zapraszamy!


 

Dnia 20 maja 2014 roku godzinach 8.15 – 13.00 w Gimnazjum Zespołu Szkół Nr 1 w Lubiczu przeprowadzane będą badania przez Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy dla uczniów klasy III gimnazjum planujących rozpocząć naukę w zasadniczej szkole zawodowej lub w technikum.
 

Na badania uczeń obowiązkowo powinien zgłosić się z:
1. Skierowaniem pisemnym ze szkół zawodowych lub technicznych (max 3), w których uczeń ma zamiar rozpocząć naukę;
2. Rodzicem lub opiekunem prawnym;
3. Dokumentem tożsamości (aktualna legitymacja szkolna);
4. Kserokopią dokumentacji z leczenia specjalistycznego (u dzieci leczonych).
Osoba odpowiedzialna za organizacje przebiegu badań – pedagog szkolny Anna Jankowska.
 


 

Lista dzieci zakwalifikowanych do oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2014/2015

 

Lista przyjętych dzieci z obwodu szkoły do oddziału ogólnodostępnego klasy pierwszej szkoły podstawowej
na rok szkolny 2014/2015


 


 

Terminarz zapisów do Zespołu Szkół nr 1 w Lubiczu

 

 1. Oddziały przedszkolne od 17.03.2014 do 11.04.2014r.

 2. Klasy pierwsze szkoły podstawowej od 17.03.201 do 10.04.2014r.

 3. Klasy pierwsze gimnazjum:

    - klasy ogólnodostępne i klasa integracyjna od 28.04.2014 do 03.06.2014r.

    - klasa sportowa i klasa z innowacją pedagogiczną od 01.04.2014 do 25.04.2014r.

    


 

REKRUTACJA DO KLAS I GIMNAZJUM:

 

Składanie wniosków o przyjęcie do Gimnazjum
dla kandydatów:

do oddziału sportowego odbywać się będzie w terminie:
od 01 kwietnia 2014r. do 25 kwietnia 2014r. (piątek) do godz. 15.00;

do oddziału z innowacją pedagogiczną odbywać się będzie w terminie:
od 01 kwietnia 2014r. do 25 kwietnia 20014r. (piątek) do godz. 15.00;

do oddziałów ogólnodostępnych oraz oddziału integracyjnego odbywać się będą w terminie:
od 28 kwietnia 2014r. do 03 czerwca 2014r. (wtorek) do godz.15.00.
 

 

REKRUTACJA DO KLASY I GIMNAZJUM SPORTOWEJ

W dniu 9 maja br. odbędzie się próba sportowa dla kandydatów do oddziału sportowego klasy I Gimnazjum (dziewczęta o profilu piłka ręczna, chłopcy o profilu piłka siatkowa).
Próba sportowa odbywać się będzie od godziny 16.00 na Hali Sportowej ZS nr 1 w Lubiczu Górnym, ul. Piaskowa 23.
Badania sprawności fizycznej przeprowadzone zostaną na podstawie testów ukierunkowanych dla piłki ręcznej i piłki siatkowej ( 5 prób oceniających zdolności motoryczne).
Uczestnicy muszą posiadać strój sportowy.
W przypadku usprawiedliwionej nieobecności dziecka próba sportowa odbędzie
w drugim terminie tj. 16 maja o godzinie 16.00.


 

DO KLASY I GIMNAZJUM Z INNOWACJĄ

Testy sprawdzające umiejętności językowe kandydatów, na podstawie których zostaną oni przydzieleni do odpowiednich grup językowych
(poziom zaawansowania w nauce języka angielskiego) odbędą się w ZS nr 1 w Lubiczu, ul. Piaskowa 23,

w następującym terminie:
- 9 maja 2014r. godz. 16.00;
Powtórzone dla nieobecnych, usprawiedliwionych w drugim terminie:
- 16 maja 2014r. godz. 16.00.
 


 

Zarządzenie Nr 21/2014 Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty
z dnia 28 lutego 2014 r. w sprawie ustalenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2014/2015 do publicznych gimnazjów
i publicznych szkół ponadgimnazjalnych w wojewódzwie kujawsko - pomorskim w tym terminów składania dokumentów, sposobu przeliczania na punkty ocen z języka polskiego i trzech wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych oraz wyników egzaminu gimnazjalnego, a także sposobu punktowania innych osiągnięć kandydata.

 

 

Treść zarządzenia -

 

Załącznik nr 1 -

Wykaz konkursów organizowanych i współorganizowanych przez Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty dla uczniów szkół podstawowych
w roku szkolnym 2013/2014, których laureaci uzyskują prawo przyjęcia do dowolnie wybranego gimnazjum

 

Załącznik nr 2 -

Wykaz konkursów organizowanych i współorganizowanych przez Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty oraz olimpiad ogólnopolskich dla uczniów gimnazjum w roku szkolnym 2013/2014, których laureaci uzyskują prawo wstępu do dowolnie wybranej szkoły ponadgimnazjalnej,
a finaliści uzyskują 15 punktów w procesie rekrutacji

 

Załącznik nr 3 -

Wykaz konkursów tematycznych oraz innych konkursów współorganizowanych przez Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty dla uczniów szkół podstawowych w roku szkolnym 2013/2014, których laureaci uzyskują 5 punktów, a finaliści uzyskują 3 punkty w procesie rekrutacji

 

Załącznik nr 4 -

Wykaz konkursów tematycznych oraz innych konkursów współorganizowanych przez Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty dla uczniów gimnazjów roku szkolnym 2013/2014, których laureaci uzyskują 5 punktów, a finaliści uzyskują 3 punkty w procesie rekrutacji 

 

Załącznik nr 5 -

Lista dyscyplin sportowych obejmujących konkursy organizowane przez polskie związki sportowe, wojewódzkie interdyscyplinarne stowarzyszenia kultury fizycznej, Szkolny Związek Sportowy lub Ludowe Zespoły Sportowe, w których osiągnięcia kandydatów są punktowane w procesie rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych

 


 

 

Rekrutacja 2014/2015 - Nowe Zasady

 

Gimnazjum nr 1 w Lubiczu

REKRUTACJA DO KLASY I GIMNAZJUM – ODZIAŁ Z INNOWACJĄ PEDAGOGICZNĄ

REKRUTACJA DO KLASY I GIMNAZJUM – ODDZIAŁ INTEGRACYJNY

REKRUTACJA DO KLASY I GIMNAZJUM _ ODZIAŁ OGÓLNODOSTĘPNY

REKRUTACJA DO KLASY I GIMNAZJUM – ODDZIAŁ SPORTOWY


Szkoła Podstawowa nr 2 w Lubiczu

REKRUTACJA - KLASA I SP

WNIOSEK DLA KANDYDATÓW SPOZA OBWODU DO I SP

ZGŁOSZENIE DLA KANDYDATÓW Z OBWODU DO I SP - LUBICZ

 

Oddział przedszkolny

ZASADY REKRUTACJI DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO

DEKLARACJA O KONTYNUACJI

WNIOSEK DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO


 


 

Pomoc potrzebna od zaraz
 


Dominika Lipińska to uczennica klasy Ib gimnazjum.

Jest sympatyczną, obowiązkową, koleżeńską i pełną życia dziewczyną. Aktywnie uczestniczy w życiu klasy
(jest zastępcą przewodniczącego) oraz szkoły (występuje w przedstawieniach teatralnych organizowanych
przez panią Katarzynę Nowak ze świetlicy). Poza szkołą należy do ZHR 5 Lubickiej Drużyny Harcerek „Grań”,
a także uczestniczy w spotkaniach kursu „Alfa”.
Niestety, tuż przed feriami Dominika dowiedziała się, że jest chora na nowotwór złośliwy kości.
Przeszła już pierwszą chemioterapię, a przed nią jeszcze kolejne cykle. Proces leczenia będzie długotrwały,
może potrwać kilka miesięcy, co będzie wiązało się z dużymi kosztami na samo leczenie.


Dominice można pomóc, wpłacając pieniądze na nr konta Rady Rodziców przy ZS nr1 w Lubiczu
66 9491 0003 0010 0000 1775 0002
z dopiskiem „Dominika”.

Dołącz do nas! Liczy się każdy grosz
!
 


 

12 stycznia 2014 roku tradycyjnie już w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu
odbył się XXII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
– zebraliśmy 8969 zł., czyli o 300 zł. więcej niż w roku ubiegłym.

 

Wszystkim, którzy tego dnia byli razem z nami serdecznie dziękujemy!

 

NADAL MOŻNA LICYTOWAĆ SUKNIĘ ŚLUBNĄ!!! - wszystkich zainteresowanych zapraszamy do siedziby szkoły.
 


 

Koncepcja pracy szkoły

Istnienie pewnej koncepcji pracy jest jednym z warunków skuteczności działania – trzeba bowiem najpierw wyobrazić sobie to, co zamierza się zrobić i uporządkować według obranych kryteriów, zanim przejdzie się do czynów. Wiąże się to z myśleniem o przyszłości. Tworzenie koncepcji uruchamia myślenie twórcze i sprawia, że stajemy się kreatorami jutra oraz inspiratorami rozwoju.
Dotyczy to również szkoły, dlatego w oparciu o dotychczasowy plan działań (zaprezentowaną podczas konkursu na dyrektora szkoły koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zespołu Szkół nr 1 w Lubiczu) stworzyliśmy dokument pt. Koncepcja Pracy Szkoły. Ujawnia on plan rozwoju naszej szkoły na najbliższe lata, wytyczając jednocześnie kierunki dalszych działań edukacyjnych i wychowawczych.
W proces tworzenia koncepcji zaangażowani byli nie tylko wszyscy nauczyciele pracujący w naszej szkole, bowiem do współpracy zaprosiliśmy również rodziców i uczniów, którzy mogli zgłaszać swoje uwagi, zastrzeżenia i cenne pomysły.

 

KONCEPCJA PRAC SZKOŁY >>

 


 

 

ZS.231.20.2013                                                                                                                                                                                Lubicz, 24.10.2013 r.

 

 

DOTYCZY POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA

 „ Dostawę 24 szt. zestawów komputerów stacjonarnych do pracowni komputerowej

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYKLUCZENIU WYKONAWCY I ODRZUCENIU OFERTY ORAZ O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity  Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zawiadamia że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na  Dostawę 24 szt. zestawów komputerów stacjonarnych do pracowni komputerowej” zostało rozstrzyhnięte:

 

I.                       Wpłynęła 1 oferta spełniająca wymogi – Komputronik S.A. ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta złożona przez ww. Wykonawcę uzyskała maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium cena. Oferta spełnia wszystkie wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

II. Zamawiający podaje nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacje przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktację:

 

 

 

Nr oferty

Nazwa i adres oferenta

Cena brutto

Liczba pkt w kryterium
Cena

Razem

1.

Komputronik S.A. ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań

54960,00

100

100

 

III. Umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty faksem.             

W przypadku, gdy Wykonawca nie otrzyma zawiadomienia faksem termin zawarcia umowy będzie nie krótszy niż 10 dni od daty nadania niniejszego zawiadomienia w inny sposób niż faksem. 

 


 

Lubicz: Dostawa 24 szt. zestawów komputerów stacjonarnych do pracowni komputerowej
Numer ogłoszenia: 420896 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 , ul. Piaskowa 23, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6785200, faks 56 6742441.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 24 szt. zestawów komputerów stacjonarnych do pracowni komputerowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24 szt. zestawów komputerów stacjonarnych do pracowni komputerowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl; www.zs1.lubicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr w Lubiczu Górnym ul. Piaskowa 23 87-162 Lubicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół nr w Lubiczu Górnym ul. Piaskowa 23 87-162 Lubicz Sekretariat Szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

plik do pobrania - SIWZ_komputery

 


 

Zmiana sposobu dokonywania wpłat za obiady

Zmienił się sposób dokonywania opłat za obiady od miesiąca września 2013r. Obecnie rodzice muszą dokonać wpłaty lub przelewu (internet) na poniższy rachunek bankowy. Na rachunku musi widnieć imię i nazwisko dziecka oraz miesiąc za który opłata jest uiszczana. Opłacony druk rachunku lub wydrukowane potwierdzenie przelewu należy okazać pani intendentce (pokój nr 19). Opłata za miesiąc wrzesień wynosi 25,60zł.

BS GRĘBOCIN 809491 0003 0010 0000 0550 0008


Harmonogram dowozu uczniów na rozpoczęcie roku szkolnego 2013/2014

02.09.2013

Przyjazd

Godz. wyjazdu autobusu ze szkoły

Godz. przyjazdu autobusu do szkoły/kościoła

Kierunek kursu

7.05

7.31

kl. IV-VI SP, kl.I-III Gim. (2 kółka) do szkoły – duże kółko

7.35

7.55

kl. IV-VI SP, kl.I-III Gim. (2 kółka) do szkoły -

małe kółko

8.15

8.50

kl. 0 – 3 SP pod kościół

Odjazd

Godz. wyjazdu autobusu

ze szkoły

Kierunek kursu

10.00

kl.IV-VI, I - III Gimnazjum z kościoła – w zależności od ilości dzieci możliwe 2 kółka

11.00

kl. 0 – 3 SP  ze szkoły - w zależności od ilości dzieci możliwe 2 kółka